Ahad, 31 Januari 2010

TERIMA KASIH SEMUA


Bismillah…

Syukur ke hadrat Illahi diatas kurniaan Iman dan Islam, setelah tiga hari berjaya dalam pilihanraya kampus menyebabkan saya terlupa semua perkara, yang ada di fikiran hanya ingin menyiapkan assigment yang tertangguh sepanjang pilihanraya berlangsung. Hari ini baru tergerak jari untuk meng"update" blog ini.

Buat sahabat-sahabat yang banyak membantu sepanjang pilihanraya berlangsung, saya mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga juga terima kasih kepada pengundi dan penyokong setia saya kerana memberi kepercayaan kepada saya untuk mewakili suara anda. InsyaAllah saya akan berusaha sedaya upaya melaksanakan manifestor dan amanah yang diberikan. Jasa baik anda semua hanya Allah yang mampu membalasnya.

Saya juga berharap sahabat-sahabat sudi menegur jika saya ada melakukan kesilapan atau saya terleka. Hasrat saya bertanding adalah untuk menyampaikan suara anda, maka saya menyeru sahabat-sahabat sekalian sentiasalah bersama saya untuk merealisasi hasrat anda. InsyaAllah...semoga Allah permudahkan segala urusan.

MAHASISWA PENDIDIK PEMANGKIN KEINTELEKTUALAN

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails